Roligt att vara uppfödare....

Dom flesta gånger är det faktiskt roligt att vara uppfödare ,bäst är att se valparna komma ut till bra hem,jag hoppas verkligen att Annika får stanna hos Marie-Louise ,för Annika behöver en van belgarägare,så jag håller alla tummar och tår ,att du får behålla henne ,Emil och Ronja är ju i sina nya hem ,och allt går fin fint ,trodde inget annat heller ,så fina ,öppna och stabila valpar ,kan inte bli annat än bra ,nu är det upp till ägarna att förvalta den lilla juvel dom har fått !!!!!!!!På måndag åker jag till Söderhamn med Buskelunds Ida ,där tar Carola emot henne ,och sen far dom 75 mil till ,till Överkalix,där Ida ska bo .Jag tar in på first hotell i Söderhamn ,jag får ingen med mig ,så jag får övernatta där ,kan inte ligga och köra 150 mil själv ,men det är helt okey ,för jag vet att Ida får ett toppenhem i Överkalix.....Nu är det Prusseluskan,madicken och Pippi som vill hitta ett eget hem ,det är tre underbara tikar ,framåt,sociala och supergoa.....men jag sitter lugnt i båten ,dom är ju bara 9e veckor på fredag ,så det är lugnt ,allting löser sig ,på fredag tävlar jag med Zhita och Atlas ,ska bli görsköj,ser fram emot detta .Hoppas Zhita och jag får vårat LP 1....
i Morgon blir det sökhträning ,Annika har rekat ett nytt ställe ,alltid kul.

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Så härligt att höra att plupparna kommer till kanonhem, trodde inget annat. Ja du, juveler är dom - det kan jag intyga.

Vilken resa du piper iväg på, men samtidigt en liten minisemester, passa på att njut på hotellet. Du och Zhita kommer att göra en bra tävling, som alltid och vi håller tummar och tår

Kram

2009-08-19 @ 07:55:39
URL: http://ezys.se
Postat av: Carola Rossander

Du kan känna dig riktigt lugn Carina,För Ida kommer få ett fint,tryggt hem, med massor av kärlek av oss.Är så tacksam att det kunde fixa sig med transporten av Ida.Tack så mycket än en gång Carina. Du är guld värd.

Hälsningar./Carola Rossander-Överkalix

2009-08-19 @ 14:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0