Utfärd....



Träffat Marie-Louise på Tollarps BK,hon har köpt hund i alla mina kullar ,så nu var det dags att visa upp Astrid-Lindgren-kullen för henne,och mycket riktigt ,blev hon förtjust i Annika.För att göra en historia kort ,slutade det med att Annika följde med Marie-Louise hem ,nu får vi se om hon tas emot av Tommy,annars får Annika komma tillbaka till Buskelund.Jag önskar dig lycka till vännen!!!!!!!!



Så gott att kela.....



hej på dig du !!!!!!



Marie-Louise med Annika.....





Marie-Louise hade förstås med sig vackra Easy,det är en halvsyster till valparna i Astrid Lindgrenkullen...



Easy...



Vackra flicka....



Easy.....



Easy......



Här kommer några bilder på Ida,blir inte så bra kvalite inne ,men det regnar ute...



Buskelunds Ida....



Ida.....



Buskelunds Ronja....



Ronja....


Vi har fått rapport från Emil ,det går bara bra ,han ligger tillsammans med sin nya kompis ,flat coated retrivern Melker ,dom kommer nog ha roligt i hoppa......
Ronja hämtas på måndag ,och den 24/8 åker vi och lämnar Ida i Söderhamn ,och därifrån åker hon till sitt hem i Piteå..
Madicken,Pippi och Prusseluskan letar efter en egen familj!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carola Rossander

Valparna är såå söta.Jag längtar så efter att snart bli Idas nya ägare.

Men jag bor inte i Piteå.Jag bor i Överkalix.

MVH/Carola

2009-08-15 @ 18:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0