Veterinärsbesök,och bil....



i dag har bebbisarna varit hos besök hos veterinären ,dom viftade på svansarna hela tiden ,dom är helt suveränt stabila dessa valpar ,ändå det gjorder ont på dom,så fortsatte dom att äta av godiset Lars Lannek gett dom ,det är första gången jag är hos Lars ,men inte den sista ,en lugn och mycket trevlig veterinär ,som är underbar mot hundarna.Min bästa vän Kate var med ,och hjälpte Lars med papprena .Tack underbara vän för att du finns !!!!!!!!!
Allt var bra med valparna ,fina bett på allihoppa ,och Lars kände Emils stenar ,skönt !!!!!!



Fint bett !!!!!



Här är jag ,med min nya bil ,en ford Mondeo-98,gått 8000 mil ,är som ny ,den har jag fått köpa av min bästaste vän Kate,du är en ängel min vän ,jag är så glad för min nya bil ,och Pär har gjort en jättefin lösning där bak ,baksätet är nerlagt ,och där står en bur som han satt fast ,som man har öppningen vid passagerardörren,sen är det rymligt för 2-3 hundar ,men ska köpa en till bur att sätta fast,det blir kanon det här ,och air kondition har jag ,och farthållare,och lite annat smått och gott !!!!!!



Pippi hos veterinären...



Söt och glad valp....





Hur kan man motstå detta ?????





Här åker dom i min bur ,ingen som har spytt upp ,eller kidssat eller bajsat i buren ,så duktiga mina bebbar !!!!!!!





Tack min vän Kate för du följde med och hjälpte mig med bebbarna ,och tusen kramar till dig för min nya bil ...

Hälsningar från en glad och nöjd Carina....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0