Besök av Timo och Johanna......



Jonas kusin Timo och hans dotter Johanna ,kom en stund i dag och hälsade på ,Johanna är hundtokig,och jag kan se mig själv när jag var i hennes ålder,hon har ingen egen hund just nu ,men jag tror det är lite på planeringsstadiet ,Timo är väldigt förtjust i Grosser sennenhund,kanske blir det en sådan framöver.....
På bilden Johanna med Bea......



Johanna med Zhita...



Johanna och Atlas....



Efter det åkte vi hem till Stina ,hon bjöd på laxamiddag ,med blåbärspaj som efterätt ,jättegott !!!!!!!!
Nu i kväll har syster Jenny varit här ,vi har firat Björns födelsedag ,Björn,Jonas och Jenny åt ett varsitt Wienerbröd ,men jag var ståndaktig ,och tackade nej ,drack bara kaffe..
I morgon är det årets sista dag ,sedan går vi in på 2010.
Vi får väl se vad det för med sig !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi tackar för ett trevligt besök, nu vill J ha en liten Bea :)

2009-12-30 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0