Bilder i snön



Zhita och Lajka,äntligen har vi fått lite snö och kallt ,ska snöa i natt också sägs det.I morgon ska Björn och jag åka till Maxi och handla ,se om man hittar några julklappar,och lite julamat ska förstås inhandlas,vill slippa gå i affärer nästa vecka ,kan tänka mig att dom flesta handlar då !!!!!!!!

Lajka med mamma Vimza.....

Jag ringde till Anne-Marie i dag ,och frågade om det blev någon träning på lördag ,jag tycker det är lite kallt ,och att det är en del snö ,men det hade jag inget för ,Anne-Marie var så possitiv till träning på lördag ,och förstod inte alls att jag ville ställa in ,så blir det inte snöoväder ,så kommer träningen att hållas ,men vi tränar nog inte sökh efteråt ,det blir lite väl häftigt i kylan ,utan jag tar bara Zhita med mig ,och kör igenom henne ,och faktiskt behövs ju en träningstävling för hennnes del ,för vi tävlar ju igen den 6/1,det går fort dit ,så tränar vi lydnad i ridhuset i Vekerum på måndag.

Atlas och Zhita.....

Zhita......

 


Kommentarer
Postat av: Tina & Co

Vilken härlig bild på Zhita och Atlas.....

Mail på gång:)

2009-12-19 @ 13:55:33
URL: http://home.aland.net/m04044

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0