GRRRRRRRRRRR.....

Nu är jag mer eller mindre irreterad på min data ,fick en cd-skiva av Åsa ,som hon bränt,det var från träningen i bräkne-Hoby ridhus i lördags.Tänkte det skulle bli kul att titta på den ,då säger datan ,att det går inte att köra ,det fattas media windows player ,vi installerar ,det går fortfarande inte ,efter många om och med ,så hittar Kate en Codec som måste installeras ,då kommer det upp ,att det inte går att köra ,för det finns ingen ljudenhet i datorn ,faaaan ,ska man inte kunna se en film när inte ljudet fungerar ,vi har inga högtalare kopplad till datan ,för dom vi hade slutade att fungera ,så nu ska jag i väg och se om jag kan hitta några billiga högtalare ,och fungerar det inte sen ,kommer ni att höra talas om någon galning som kastade ut datan genom fönstret.Jag är mäkta irreterad.....Vi försökte att se filmen genom tv ,men då sa Kate ,att det är få DVD som tar brända skivor ,så det projektet kan man ju lägga ner ,då får man väl lägga 10,000 för att få se filmen på tv ,och det tänker jag inte ,men jag kommer i håg när jag skaffade min systemkamera ,vilket sjå vi hade innan bilderna fastnade på datan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästan alla DVD tar brända cd/dvd skivor.Har en gammal och en ny DVD spelare och inga problem med någon av dom.

Bästa codec K-Lite Codec: http://pcforalla.idg.se/2.4476/1.133814

2009-12-22 @ 10:18:47
Postat av: BuskelundsCarina....

Tack för tipset om codec K-lite Codec,nu fungerar det ,tack vännen ,vem du nu är Carina......

2009-12-22 @ 14:14:05
Postat av: Anita

Kul att det fungerade,hade lite bråttom med skicka knappen såg inte att jag inte skrev mitt namn,sorry !

Ha en god o skön jul på Buskelund !!!



Mvh Anita o flocken.

2009-12-22 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0