Kort på Zhita och Atlas.....

Kanske det kommer nya foto på Atlas och Zhita till hemsidan idag ,ska hämta kort hos Mankis där jag köper hundfoder.....Ska försöka leta reda på en bilverkstad ,där dom kan fylla på lite vatten och olja ,tror inte jag har haft uppe huven på bilen ännu ,så jag kan omöjligen veta vart man fyller på alla sorts vätskor ,det får en serviceman göra,fast det kan kosta några hundralappar ,så är det värt att det blir rätt.Här är åtta minus nu på morgonen ,ska i väg nu kl 10,00 för träning i ridhuset ,Åsa kommer med sin golden Anton ,och hon har bränt en cd-skiva till mig ,om träningen vi hade i ridhuset i bräkne-Hoby ,ska bli spännande att se den.Nu jobbar Jonas bara tre dagar till ,sen är han ledig i två veckor ,hade ju planerat mycket skogsträning ,vi får väl se hur det blir med det ,men vips kan snön vara borta ,så är det ju här nere i söder !!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0