Lydnadsträning.....



Windie i mattes trygga famn.....

Använde lina på dom första kasten ,och det gick bra ,hon kom fint till mig ,här ett kast utan lina ,och hon kommer bra till mig,känns fint inför lördagen !!!!!

Bra Zhita !!!!!!

Penny vid läggandet i dumrutan......

Lippe går fot med sin matte Anne-Marie.......

Anne-Marie med Lippe........

Vi kommenderade varann,bra träning.....

Det blir tidigt på lördag ,Annika börjar redan eliten kl 8,00,så hon hämtar mig 05,20,är man klok eller ,och min klass börjar inte förrän 12,00,så det blir en lång dag i väg ,men det är ju kul också ,annars hade man väl inte hållit på !!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Träningen ser toppen ut och du kan tro vi håller tummarna för er. Ska bli spännande detta. Ni kommer att vara helt slut på lördag kväll både du och Zitha, efter en härlig dag

Kram och lycka till

Marie

2009-12-09 @ 09:43:51
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0