Sökhträning,och flickan som lekte med elden !!!!!!!!

I morse kl 10,00,träffades vi ett gäng på åtta personer för att träna sökh,det är lite för många i min smak ,tar lite för lång tid ,jag har ju ett gäng hemma med ,som behöver komma ut ,tur då att jag har Jonas och Björn ,då fungerar det ändå. Vi känner inte varann så väl i gruppen ,så det blir en del missuppfattningar ,men det är helt okey,jag körde fyra skick med Lajka ,och hon är taggad ,och tycker det är roligt ,har lagt ner mina planer med att köra skall ,hon är alldeles för mammig för det ,snabbt ut till figge och få korv ,sen snabbt till mamma !!!!!!,men hon är qvick och smidig i skogen ,så tar vi det lugnt så kommer det bli bra... Nästa söndag träffas vi i Hoka för att träna igen ,men redan i morgon ,kommer jag köra till Hoka ,för att använda syrran,Björn och Jonas som figgar ,får ju ta tillfället i akt ,när jag får hjälp av syster yster.Min planering är att kunna gå ut med Lajka sent i vår i appellen i sökh.Så tränar jag på flitigt nu ,så kommer vi nog vara färdiga då.....min planering är också att starta Lajka i ettan den 6/1 2010,och samtidigt starta Zhita i tvåan där,då kör vi till en klubb som heter Saxnäs Bk,och ligger precis man kört över Ölandsbron.Det är inomhustävling,och jag kommer ta 5-6 inomhustävlingar mellan januari och mars med Zhita och lajka ,hoppas på LP 1 med Lajka ,och LP 2 med Zhita......jag har skickat in om ÅBB till Zhita,i lydnadsklass ett ,hon har ett snitt på 27,6,förra årets vinnare låg på 27,7,så jag tror vi har en chans att komma bra till,ÅBB är ,tävlan om Årets Bästa Belgare !!!!!!!

I kväll har vi sett ,flickan som lekte med elden ,den var helt suverän ,hon är en fantastiskt bra skådespelare Noomi Rapace,ska bli spännande att se sista filmen i serien ,LUFTSLOTTET,den är ju ute på bio nu ,men jag väntar nog till den kommer på DVD.........

Efter vi tränat idag ,la jag mig att sova några timmar ,vilket jag får lida för nu ,kan alltså inte somna ,men jag kom på ,att jag kan blogga i stället.......

Nu är Bea ur sitt löp ,men nu har taxen satt igång i stället ,så vi har fortfarande tre löptikar i huset,SKÖNT ATT SLIPPA DET TILL jul......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0