Träff hos Buskelunds !!!!!!

Den 3/1 2010 är det träff hos oss i Buskelund,jag har kontaktat alla som har ett rimligt avstånd att köra,och vi träffas med förbehåll om vädret.Vi kommer åka och släppa hundarna någonstans ,en gemensam promenad ,sen åker vi upp till Långasjön för lite sökh och uppletandeövningar,däruppe finns det också  så att vi kan fika och grilla korv ,ni behöver inte ta med er något ,jag bjuder på fikat ,ta med godis och vatten till hunden......sen avslutar vi med en gemensam promenad......Vi träffas på konsum i Mörrum kl 10,00.
Jaha nu är Julafton över ,och med det kom det jäkla regnandet tillbaka ,nu är det tre plus här ,och regn i luften ,så bye bye snön !!!!!!!Vi var ute två långa promenader med hundarna ,innan vi åkte ut för att fira Julen hos Jonas mamma ,vi kom hemm efter fem timmar ,och det fanns ingen kisspöl ,eller något söndertuggat ,så hundarna hade skött sig bra,men kissnödiga var dom ,sen gick dom och lade sig igen ,och Jonas och jag satt några timmar innan vi gick och lade oss 21,30,sen har jag sovit till 05,30,då vaknade hundarna.
Idag har vi inga måsten ,utan äter Julamat som är kvar ,och åker ut med hundarna,på söndag är vi bjudna till syster yster på skaldjursgryta,och på tisdag är vi bjudna till svärmor på middag ,och på onsdag är vi bjudna på laxamiddag hos Stina ,Jonas mammas syster.......Men mest ser jag fram emot våran lydnadsträning i ridhuset på måndag ,Fick PM från Saxnäs ,det är bara två i lydnadsklass två,skönt ,och vi börjar inte förrän kl 12,00 ,men jag ska åka efter Anne.marie,så jag får köra tidigt ,för eliten börjar 9,00,dom är 6-7 st,hoppas nu att Zhita hämtar apporten och kommer till mig ,hade varit härligt med ett förstapris !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carola Rossander

Vad trevligt med träff.

Tyvärr så bor Ida och jag för långt norrut

för att kunna komma.Hoppas ni får en trevlig dag.

2009-12-25 @ 23:17:25
Postat av: Tina o Sofia

Ska bli jättekul att träffas♥ Hoppas ni alla haft en kul jul =)

2009-12-27 @ 19:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0