50 besökare.....

Det är så kul ,jag har 50 besökare i genomsnitt per dygn på min sida ,jättekul tycker jag,jag försöker hålla sidan intressant ,men det är inte så lätt i dessa tider ,då det inte händer så mycket  februari och mars ,sedan brukar det ju komma igång med tävlingar ,såsom utställning ,lydnadsprov och bruksprov ,blir lite mera att skriva om då .Livet är ju upp och ner ,just nu har jag en kompis ,som kanske måste ta bort sin 13-åriga hund ,jag lider med dig vännen ,men se det från den ljusa sidan ,ni har haft 13 härliga år tillsammans ,och din hund har fått ett långt härligt hundliv,det kommer kännas den första tiden ,men sen lägger sig sorgen ,och du kan ägna all tid till dina hundar som du har kvar .Ring mig när du vill ,om du behöver prata ut !!!!!!!!!!!

Det är den tråkiga biten av hunderiet ,det är att behöva ta bort sin bästa vän ,men varje gång säger man ,jag  ska inte ha flera hundar ,men herregud ,vad vore livet utan hundar ,totalt meningslöst,nej hund,hundar kommer jag alltid ha .Henrik och jag ska sitta vid varsin gungstol på hemmet ,och prata gamla tider ,och så ska det ligga en söt mops på en kudde där,hund in i det sista ska det vara.

Ja annars har det inte hänt så mycket idag ,hittat ett nytt rastställe till hundarna igen ,en stor äng ,som det bara är att släppa 5-6 st på ,och dom får rejsa runt i en timme ,sen är dom helt utslagna ,och man kan sitta vid datorn i lugn och ro ,nu innan jag lägger mig ,ska jag maila Ronni om dom som ska gå upp till MH av Elviskullen.
Hejsvejs från Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0