Gråtvarning.....

Syster yster ringde vid 13,30,vad gör du då sa hon ,jag ligger och vilar mig lite ,och vad gör du sa jag till henne ,jo jag tänkte gå på bio sa hon ,SJÄLV säger jag,jag har ingen som följer med mig ,jag kan följa med dig ,så bestämde vi att gå på bio 16,00,har inte varit på bio på många år ,vilken film ska vi se ,AUSTRALIA säger hon ,ja den har jag sett reklam om,det är den med Nicole Kidman,hon är en superskådespelare ,och efter den här filmen är hon ännu bättre .Har ni inte varit och sett AUSTRALIA ,så kan jag varmt rekommendera den ,men ta näsduk med ,den är två och en halv timme lång ,men det känner man inte ,för den är bra från början till slut ,romantisk,spännande ,sorglig,den har det mesta .

Hundarna har bara fått promenader idag ,inget tränande,så nu är kl snart 20,00,och dagen går mot sitt slut ,ska till frissan i morgon ,klippa mig och färga håret ,kanske kommer det en bloggbild ,om jag är nöjd med resultatet.

hejsvejs från Carina

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Du är så flitig med träningen, jättekul. Filmen hade jag tänkt att gå på, det får bli en hel rulle med hushållspapper:))) Ska bli jättekul att se din nya frisyr, glöm inte skicka foto

Kram

2009-02-02 @ 07:41:52
URL: http://ezys.se
Postat av: Henrik Ivarsson

Tja. Läget, det är snart tid för lite spår uppletande träning, ingen rast och vila här inte. Du Carina Bengtsson det är bruks elit som gäller, inget liten fjutt träning till någon lägre klass för att kunna ställa ut i belgaren i bruksklass! utställning suger och tar kål på era belgar ras för evigt hi hi hi. Skall kolla filmen du såg nu, så får se om jag lipar här oxå snart. Henrik

2009-02-02 @ 18:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0