Lajka....

Var ju till veterinären i fredags med Lajka ,hon satte sig och bajsade,utan att det kom något 10-12 gånger när vi var ute ,hon röntgades ,men det fanns inget,så nu i helgen har hon fått kontrastvätska ,och hon ser ut att vara frisk nu ,hon bajsar som vanligt ,och sen springer hon och leker med dom andra ,härligt att se !!!!!!!!!!!!
I kväll är det träning i ridhuset kl 18,00,den som tävlar härnäst är Annika ,hon har anmält Penny till Malmö SKK,och då blir det fin inomhustävling på matta ,ganska så speciellt ,men häftigt ,då får hon slåss mot Sveriges elit,och det klarar dom galant ,hejjja Annika och Penny !!!!!!Vi andra väntar tills i april ,och hoppas då på ett underbart vårväder.....Det är den 24/2 och så mycket mera händer för tillfället inte i Buskelund,i kväll är mitt favoritprogram ,Mästarnas Mästare,hundarna har varit ute för morgonkiss ,så nu kan jag lägga mig en timme till ,efter att Jonas gått till jobbet.   Hejsvejs!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Vad skönt att det inte var något med Lajka, härligt när dom är pigga igen. Idag ska vi till skogen några stycken och gå promenix bara, vi får vänta med spåren till det blir lite varmare.

Ha en bra dag

Kram

2009-02-24 @ 06:49:16
URL: http://ezys.se
Postat av: Gunilla

Fick aldrig tag i Ulrika igår (hon som har ridhuset)

men efter jobbet så kör jag dit och kollar i boken om det är ledigt vi hör av oss /Gunilla

2009-02-24 @ 07:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0