Sjuk.....

Tyvär blev det inget årsmöte för mig idag ,efter vi tränat 6 timmar igår ,fick jag frossa och feber ,det är min dåliga kondition som ställer till det ,har även haft feber idag ,och frusit som sjutton ,för två timmar sedan tog jag två ibumetin ,så nu har jag svettats ut febern ,och kan vara uppe lite,men ska snart hoppa i säng igen.Fick veta av Pia ,att jag fått ett fint diplom ,och en fin rosett ,för att Atlas blev korad 2008.och så är jag inte med i styrelsen längre ,har avgått ,det är en nästan helt ny styrelse ,spännande att se vad dom har att komma med !!!!!!!!!

Nu är det bara två veckor kvar till Ljungby ,får  sätta fart nu med träningen ,grunden har han ju ,vi har ju kört alla moment,så nu är det bara tillfäligheten som förstör det ,jag hoppas verkligen vi blir uppflyttade till trean ,hade varit så kul att börja med nya moment.Spännande för min träningskompis Annika som ska dit också ,hon har ju två förstapris i elit ,och kan alltså bli SLCH den dagen ,hade varit häftigt.Catja som har Night Ninjas Bella Notte ,åker till Tingsryd samma dag ,och tävlar lydnadsklass ett ,kul med en rapport därifrån sen..

Sen hade jag planerat in lägre klass med Atlas den 15/3,men det är nog lite väl optimistiskt ,jag tror jag anmäler till Karlskrona den 4/4 i stället,har ju krypet kvar att träna in .

Kommentarer
Postat av: Jessica & vovvarna

Trist att va sjuk, Annika verkar ju ligga platt fall som du... Jag har oxå något, ont i halsen, snorig sen igårmorse men jag har sluppit feber & sånt, så jag kan va uppe, fixa med hundarna & träna med dem. Fast jag orkar inte som när man är frisk förstås...



Krya på dig!!

2009-02-09 @ 09:21:28
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=JezzicaS
Postat av: Marie Olsson

Åh vad trist att du har feber, hoppas du mår bättre idag. Jag själv är precis på benen efter maginfluensan, tvi!!!!

Krya på dig

Kram

Marie

2009-02-09 @ 10:13:03
URL: http://ezys.se
Postat av: Henrik Ivarsson

tja Carina. Trist du blev lite dassig efter träning, men vad gör man inte för de små vovvarna, och roligt är det ju oxå att träna hund. Trevliga valpköpare har du och det är väldigt roligt att vara kennelmamma då:-) Tänkt lite på din Atlas vovve nu, han är väldigt duktig tycker jag och förtjänar verkligen att få fortsätta med sitt spårande, han gillar det verkligen. Nästa träning tror jag att det vore lämpligt att lägga upp mera som en lägreklass då det gäller spåret, så det fixar Henke. Framöver då det gäller spåret blir det lite blanda mellan detta och samtidigt börja med att träna spårupptag för dig/Jonas med Atlas, så du kommer in i det efterhand. Det tar ju lite tid att lära in upptag, så hunden förstår detta oxå. Lite mera riktiga budföringar kan du ju köra med Atlas oxå, sen rullar det säkert på! jag behöver hjälp med en annan sak med Pride också, det kan vi ta då vi ses. Ha det gott / Henke

2009-02-09 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0