Spår och lydnad....



Jonas kom hem kl 12,00 idag ,han toog kompledigt ,så han var ute och la ett spår på fält till Atlas,sen gick han själv spåret ,det gick bra ,Atlas fixade alla pinnarna.



Alla pinnar plus slut ,BRAVO ATLAS....



Efter spåret fick hundarna springa på fältet...



här är Catja med Night Ninjas Bella Notte(Bella) som tränar för lydnadsklass ett ,dom ska tävla nu den 22/2 i Tingsryd.



Här är Annikas nya stjärnskott ,Glimmagårdens Greta Garbo(Gabbis) snart 10 veckor....söt så !!!!!



Annika med Gabbis.



Så bedårande söt man kan vara !!!!!!



Ja många bilder på Gabbis blev det ,men ni som känner mig ,vet att tervuerenvalpar är det sötaste som finns i världen,tycker jag !!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Vilken gubbe du har - tar ledig och går ett kanonspår med Atlas - tjohooo!!! Jonas är en pärla, men det vet du ju!!!! Hmmm Gabbis är bedårande söt, jag sitter här och ryser. Tänk att få bara gosa med detta charmtroll, ljuvligt och vilka bilder du fått Carina - jättebra

Kram

2009-02-04 @ 19:31:19
URL: http://ezys.se
Postat av: Jenny Fridh

Hej!

Så söt hon är lilla Gabbis, verkligen jättebra bilder! Belgarvalpar är verkligen något av det sötaste som finns! Om du vill får du gärna maila dom till mig om jag kan få låna dom till min sida, skriv i så fall ditt namn på bilderna. Ha det så bra och lycka till med din planerade kull!

2009-02-06 @ 17:31:59
URL: http://www.glimmagarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0