BRÖLLOPSDAG !!!!!!! 2009-01-19

I dag är det två år sedan Jonas och jag gifte oss ,herregud vad tiden går fort .
Jonas och jag har varit tillsammans sedan -91,alltså 18 år i år.
När man varit tillsammans så länge ,blir man ju mera som bästa kompisar.det kanske låter tråkigt ,men vi tycker inte det,vi litar på varann i ur och skur.Och jag hoppas vi blir gifta livet ut.....
Till Jonas har jag idag gjort hans favorit-mat ,mos och stekt fläsk ,mums!!!!
Sen får han ju en tv-kväll som han gillar ,Sverige-Spanien i handboll ,sen idrottsgalan efter det.

Jag har ju haft hosta sedan i julas ,och har ej haft någon hostmedicin mot det ,men nu lånade jag lite cocolane av mamma ,stark hostmedicin ,den gjorde susen ,men man fick en konstig känsla i kroppen ,som man var bedövad ungefär ,hade ingen hosta i natt ,och inte hostat så mycket idag ,så det får bli lite medicin till natten också.

I morgon ska mamsen,Björn och jag åka till  Maxi,jag ska ha mig några nya byxor ,har pendlat mellan tre par nu i två år tycker jag ,så det är på tiden att köpa sig ett par nya ,Björn ska ha boots,och mamsen nya byxor också,lindex ligger där uppe med ,så vi får väl kika in där,kanske kan fynda någon varm jumper också.

Nu är det på gång ,det som ska förändras här ,kanske,kanske kommer det sent i kväll,natt !!!!!!!!

Alla hundarna mår bra här i buskelund ,ingen tik i löp ,och det är lugnt mellan pojkarna ,skönt.
Nu ska jag vila mig en timme ,innan handbollen börjar      see you later alligater !!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett stort GRATTIS på bröllopsdagen! Hoppas ni hittar något fint imorgon.

Såja, nu kan jag ju inte lämna datan ikväll, nu måste jag sitta här hela tiden och kolla efter nyheten:)))

Kram

2009-01-19 @ 17:41:23
Postat av: Kerstin

He he... och jag har redan sett den... Kanon är den!

2009-01-19 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0