GRATTIS !!!!!



Stort grattis säger jag till min träningsakompis Pia ,med sin Emmabourne Name Of The Game(Viggo)som blev ÅBB(Årets bästa belgare) i appellen 2008,jättebra kämpat min vän ,ni är så duktiga.......


Jag har också varit med och tävlat om ÅBB ,men det var längesen nu ,kanske dax igen ,och då får man ut och göra resultat med.

Nu får jag nog ställa av min bil ett tag ,har inte råd att lämna in den på verkstad just nu ,bromsarna där fram låter inte bra ,få se om jag kan lämna in den ,nästa gång lönen kommer ,faaaan att man inte har lite mera kontanter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett rungande GRATTIS till Pia och Viggo - vi är så imponerade.

Marie med vovvsen

2009-01-26 @ 21:36:53
Postat av: Anonym

Ett rungande GRATTIS till Pia och Viggo - vi är så imponerade.

Marie Casey Ezy

2009-01-26 @ 21:38:00
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0