Inget Maxi...

Det blev inget Maxi för oss i eftermiddags.Jag hade slut på spolarvätskan i bilen ,köpte koncentrerad och blandade ut ,jag har inte haft öppen motorhuven på denna bil så många gånger ,så jag gick efter förra bilen jag hade ,hällde i spolarvätskan ,men efteråt kändes det fel ,ropade på Björn,nu får du komma ut och titta ,men herregud sa han ,du har hällt det i kylarvattnet ,OOOOPPPS,ringde till fordverkstan och frågade vad man skulle göra ,det finns en slang att tömma ut det ,och det var ju inte bra att köra med bilen ,vilket jag som tur inte gjort,så när Jonas kom hem ,hjälptes dom åt att få bort spolarvätskan ,och spolade rent ,så nu är dom och köper vattenglykol,typiskt mig alltså ,göra saker innan man tänkt efter ,tur ändå inte jag hällde det i oljan ,det hade nog inte varit så bra.

Jag vill tacka alla som skrivit i gästboken ,och berömmt min fina sida ,känns jättebra.

Imorgon blir det inomhusträning kl 19,00,skönt att komma igång igen.

Annars har det inte hänt så mycket idag,temperaturen börjar sjunka ,härligt om det blir kallt igen .Ikväll blir det att titta på mästarnas mästare,och andra avenyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0