Nya rastställen !!!!!

Hittat nya fina rastställen för hundarna ,en stor äng ,som går nära e:22an,som är viltstängsel om ,så det är ingen fara att hundarna hamnar på stora vägen ,skog är det runt omkring också,där kan jag lätt ta med mig 7-8 hundar,även lilla Bea och Mimmie o Taxen kan följa med,gömmer man lite grejer,och kastar lite pinnar ,så blir det lätt en timme där,sen hittade vi en fin stig i skogen ,som ledde till skjutfältet i mörrum ,där är inga och skjuter nu ,för några från kommunen håller på och röjer där,så nu ska jag sluta och gå på leriga IFÖ,där jag alltid brukar gå annars ,och där är mycket hundfolk som går ,så nu slipper vi dom ,skönt !!!!!!Har satt in pengar på kontot ,ska betala SKK 370 KRONOR ,SOM DET KOSTAR OM ÅRET FÖR ATT VARA MED DÄR ,SEN SKA JAG BETALA IN 150 TILL lJUNGBY ,SOM ÄR OM TRE VECKOR.Åh vad det låter om bromsarna ,måste ringa verkstan ,och ta reda på hur mycket det kostar,får lämna in den när jag får min pension.Annars är det lugnt här i buskelund ,har precis varit ute två omgångar med hundar ,så nu ska jag vila mig en timme,för hundarna har redan somnat,till middag idag blir det ärtsoppa med lök,senap och svartpeppar ,och jag har även någon kokt potatis i min soppa.Idag hämtar Annika sin tervuerenvalp Gabbis från kennel Glimmagården ,spännande,kan rekommendera Annikas sida ,som idagarna kommit ut på nätet ,finns många berättelser att läsa om   www.hedsten.se
GODNATT!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica & vovvarna

Alltid kul att förnya sig vad gäller olika rastställen. Mina favoriter är Strandpromenaden här i stan, Nytorpet & Sternö.



Spännande med Annikas nya valp, gillar Jennys hundar starkt!

2009-01-27 @ 15:25:08
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=JezzicaS
Postat av: Henrik Ivarsson

Ja slippa gå i lera är bra, och inte alltid så roligt att möta andra hundar mm, då du har så många egna hundar med dig. Kunde inte svara innan då du ringde, hade fullt upp med andra saker var med vetrinär mm. Ha det gott/ Henke

2009-01-27 @ 17:27:49
Postat av: Marie Olsson

Visst är det kul med nya rastställe! Jag hittade ett nytt idag, bara det att jag gick lite vilse:)) Imorgon ska jag bli visad en ny runda där dom kan vara lösa hela tiden.

Kram

2009-01-27 @ 18:39:27
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0