På tur med Hubert och Hades...



Snygga  Buskelunds Jailhouse Rock(Hades)



Hades...




Hades..




Bazzakulls Red Passion...





Bazzakulls Red Passion..




Hubert med Zhita och Lajka..


Ja ,nu har jag ny Blogg igen ,visst är den fin!!!!!!!

Tack till min älskade Webbis KATE,för hon lägger ner så mycket tid på min hemmis,om någon vecka kommer ni få se något riktigt tjusigt ,bara vänta och se !!!!!!!

Hubert och jag har varit på flygfältet ,och gått en runda med hundarna ,det är så kul att träffa dom ,Hades är så jäkla snygg ,och det ser ni ju på bilderna ,det är FAAAN ,att han ska vara krypt ,men så är det i livet ,Hubert och Hades har det bra i hoppa ändå ,Hades är med Hubert överallt ,även på jobbet,så Hades lever ett fantastiskt liv ihoppa med sin husse ,Hades kommer att röntgas ,även att MH-testas ,ska bli spännande att se ....

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Åhhh vilken kille han är - Hades alltså:)))Absolut inget fel på Hubert, men nu tittade jag ju på hunden!!!! Stäck på dig Carina, hela denna kullen är superfin.

Bloggen är kanon också - helt klart godkänd av en flitig besökare!

Kram

2009-01-17 @ 17:37:01
URL: http://ezys.se
Postat av: Monica

Wow; Vilken snygging Hades är.



Monica

2009-01-17 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0