Svårt komma igång....

Nu har jag inte tränat hund på 14 dagar,har inte gjort någonting sen den 6/1,efter tävlingen.Har så svårt att motivera mig ,tror det beror på dom här månaderna ,som jag tycker så fruktansvärt illa om .
Vill mest krypa ner under täcket och sova.Men snart börjar ju tävlingsäsongen ,och då står man där ,så nu får be Björn sparka mig där bak ,så jag kommer igång.Mycket  skidor är det på tv just nu ,det är kul tycker jag ,och så har ju handbolls WM börjat för herrar,sen är det bandy WM,och snart alpint WM,så det är mycket nu.

Om några dagar blir det något spännande med sidan ,det blir så jäkla snyggt alltså,Kate är helt fenomenal,min suveräna webmaster !!!!!!!så håll utkik,ni som brukar besöka sidan ,ni kommer inte bli besvikna..

Jag lade ju ner nogg-sidan ,och det sista som jag skrev där ,som kanske alla inte redan vet ,är att vi fick det preliminära beskedet på Zhitas höfter ,och hon har HD A  Ad ua,så jäkla skönt alltså,så nu får vi se vad Lajkas och Zhitas MH visar ,ska bli spännande ,får besked av Ronnie,om dom kan ordna ett MH till mig på karlshamns BK,då kommer alla 7 ur Elviskullen ,och så Zhita förstås,vilken dag det kommer bli ,jättekul,så i slutet på januari får jag besked.

Ha det gott alla !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Henrik Ivarsson

Tjenare Carina, du får göra som jag! kasta tävlingskalendern skaffa bollar och alla andra möjliga leksaker till hundarna strö ut dem överallt, sen tar det inte så lång tid innan hundarna är helt olydiga och som på nyttfödda ur hundar.Då har du ju mycket hundträning att se fram emot då vädret blir bra Carina! Ja kate är verkligen i elit klass då det gäller hemsidor!

2009-01-18 @ 21:34:21
URL: http://www.nogg.se/bc
Postat av: Anonym

Du kommer snart igång med träning ska du se. Glöm inte maila mig när det blir MH för Elviskullen, jag vill absolut komma och titta. Nu har jag följt kullen en del så nu måste jag bara se detta också, om det är ok alltså?!!! Ser fram emot att se nyheterna här om ett tag.

Kram

2009-01-18 @ 21:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0