Besök i valplådan...

Idag har min kompis Marie varit här på besök ,valparna fick varsin leksak av henne ,TACK MARIE!!!!!!!!!Hon tyckte förstås att valparna var ljuvliga,hon fastnade för Pippi och lilla Emil.....







Marie med(tror det är Emil)...





Gosar !!!!!!







Bea har kul med leksakerna valparna fick av Marie,hmmmmm.....




Lilla söta Pippi....





Tack för du tittade in Marie ,alltid kul att träffa dig ,hoppas du drömmer söta valpdrömmar i natt,välkommen tillbaka om några veckor,då är det farligt att komma hit !!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Gissa om Victor och Stefan har sår i öronen nu:))) Jag pratar valpar hela tiden. Kullen är ljuvlig Carina, känn dig stolt. Självklart kommer jag igen, kanske redan imorgon:))) Nej, jag kommer när dom är ca 7 veckor, då ska det bli kul att se hur mycket dom växt. Tack snälla för att du orkar med mig och tack för fika. Kommer snart igen

Kram

2009-07-18 @ 14:41:21
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0