Grattis Annika....



Annika tävlade lydnadsklass två i kväll med Windie i Tingsryd,dom vann på 174,5 poäng.
Jag gjorde en snabb visit med Atlas inne på tävlingsplan,jag skulle ju inte tävla mer med Atlas i tvåan ,men skulle ju egentligen tävlat med Zhita i ettan ,men hon löper ,och jag skulle ändå dit och titta på Annika i tvåan ,så då bestämde jag mig för att tävla med Atlas ,men det skulle jag nog inte gjort ,jag vill inte skylla på något ,men vi har ju faktiskt Zhita hemma ,som är på 12:e dagen av löpet ,så att Atlas hade lite annat i tankarna ,än att gå fritt följ ,kanske hade sin förklaring ,jag valde att bryta vid fria följet,det var liksom ingen mening att fortsätta ,med en Atlas som gick i sin egen lilla värld.
Desto roligare för Annika ,som nu är uppflyttad till lydnadsklass tre ,med Windie som är 14 månader.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0