Mera foton...

Kan inte låta bli att fota dom ,jisses så söta dom är ,blir 4.a veckor på fredag.
Pia och Leif var här igår och tittade på dom ,tyckte dom var gudomliga naturligtvis.
Dom är så roliga nu ,har flyttat ner till köket,och dom blir så sura när man stänger in dom i valphagen ,efter ha varit ute en timme och ätit och lekt,nu följer vi ju dom noga ,och märker vissa tendenser hos varje individ ,det är väldigt intressant och spännande ,ännu härskar Annika ,hon är klart den tuffaste och bråkigaste ,i går tyckte vi Madicken var lite försiktig ,men det har ändrat sig lite ,hon är väldigt framåt också,dom får mat tre gånger om dagen nu ,men har inte riktigt fattat det där med mat ännu,det kommer så småningom.
Jag älskar i alla fall att ha den här valpkullen ,det är bara roligt ,så mysigt att gulla med småbebbarna ,det värsta är att man vill behålla allihoppa ,för det är ju jag som är bäst att ta hand om dom (inbillar jag mig ju )nu följer lite foto från morgonen:



Pippi...



Annika grönt band..















Bea gillar bebbarna ,och hon är fantastiskt snäll med dom.....



Bebbarna anfaller !!!!!!!!!!!!!







Fina madicken...












Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Gissa om jag längtar tills jag ligger där på golvet och busar med dom:)))) Helt underbara och Bea är ju bara för go den tjejen.

Syns snart

Kram

2009-07-15 @ 12:07:03
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0