Tack min gumma.....

Länge sedan jag skrev lite här har ju mest blivit bilder den senaste tiden.
Först vill jag ge tusen kramar och TACK ,till min bästa vän Kate ,som ställer upp och gör sidan så fin ,valparna har ju fått egna sidor,och det är så  kul att gå in på var och en  och titta.
Kate var också här idag ,och klippte klorna på valparna ,Tack Gumman !!!!!!
Hoppas att vi kan skriva deras nya ägare snart,men det går trögt att sälja groenendaelvalpar ,köper folk bara golden,labrador och cocker spaniel ,ja,vad vet jag ,inte köper dom mina valpar i alla fall ,trist ,och tråkigt ,dom är helt suveränt underbara ,framåt ,sociala ,mycket humör och kamp ,och otroliga pälsar ,får väll ställa mig på torget ,och REA ut dom ,jag kommer aldrig mera ha en kull om det ska vara på detta viset ,hade aldrig i min vildaste fantasi ,kunnat föreställa mig att det skulle vara  så här,NEJ,nu kommer sidan snart att heta Buskelundsgänget igen ,fast jag älskar att ha valpar ,kommer jag aldrig mera utsätta mig för detta ,gråt ,ångest,nervositet ,är väl inga bra egenskaper,fast det är tur ,att jag är född ,med en inre grundtrygghet ,pallar ganska mycket ,innan det brakar åt skogen !!!!!!!!!
Var och handlade nytt tangentbord ,och ny trådlös mus idag ,våran andra mus ,löpte amok på skärmen,så nu har det blivit så bra så.

Nu ska jag sysselsätta mig ,med att lägga in annonser om valparna ,hoppas på att få ett napp!!!!!!
Så om någon känner någon som är ute efter en underbar grönis ,skicka dom gärna hit är ni snälla .

Hälsningar från en bekymrad och lite ledsen Carina.......

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Vilka fina sidor alla de små fått! Trist att det är trögt med hem till dom, jag trodde det skulle vara enkelt att sälja dessa ljuvliga pluppar. Hur många är osålda? Ska prata mig varm om denna kull kan du tro.

Kram

2009-07-30 @ 06:16:38
URL: http://ezys.se
Postat av: Marie Olsson

Vilka fina sidor alla de små fått! Trist att det är trögt med hem till dom, jag trodde det skulle vara enkelt att sälja dessa ljuvliga pluppar. Hur många är osålda? Ska prata mig varm om denna kull kan du tro.

Kram

2009-07-30 @ 06:16:53
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0