Hemska värme.....

Imorse körde Jonas mig till ford verkstad ,lämnade in min bil ,ska ha två nya däck där fram ,och så gör dom en liten service.Sen körde Jonas mig hem ,och åkte till jobbet ,för att sen kl 11,00 köra Kjell(JONAS PAPPA)till lasarettet i karlskrona ,så läget är så ,att jag har ingen bil hemma ,så nu har Vimzan och jag traskat upp till affären för att handla lite ,jag har jeans på mig ,och min älskade väst ,och nu är jag helt genomsvett ,fu fasen för denna VÄRME ,det är inget som jag uppskattar,och inte hundarna heller ,inte nog med det ,jag har förbaskat ont i ryggen också.Så i kväll kör jag ner till hundungdom utan hund ,tar kameran med mig och fotar lite i stället ,den här veckan får vara träningsfri ,jag känner det i ryggen,kanske det blir lite sökhträning på fredag ,vi får se hur ryggen känns...kanske skulle leta igenom skåpet ,och se om jag hittade någon bra bok ,har inte läst böcker på många år ,det blir liksom inte tid till det ,eller varför inte se någon gammal bra videofilm ,tex dirty dancing TYP!!!!!!!!!!
Ja ,vi får se vad jag hittar på ,ska tvätta upp lite i alla fall,Vimza och valpar mår bra ,ser lite öppning i ögat på dom nu ,rätt vad det är så öppnar dom sina ögon denna veckan....då blir det mera foton här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0