Valpar-kurs-Bulgarien

Vet ni vad jag gjorde igår,jo,jag beställde en resa till mig och Jonas till Bulgarien ,vi åker den 5/9,och blir borta en vecka,det är 18 år sedan vi var på Teneriffa ,så det är liksom time nu .Har bokat ett mysigt ställe som heter Nessebar,en liten by med 16000 invånare ,stranden precis vid hotellet,Pär har ju varit där innan,och det är ca 26 grader i vattnet ,helt underbart ,vi har ju även pool på hotellet ,och vi har frukostbuffe inräknat,sen vill vi gå ut på olika ställen och äta ,I Nessebar finns det flera resuranger och många Barer,om man vill ha håll i gång ,får man åka till Sunny beach,som ligger 5 kilometer därifrån ,det är där som man handlar billiga kläder och sånt också ,Bulgarien är ju ett billigt land att leva i ,man får mycket för pengarna ,och det är billigt att gå ut och äta och dricka..
Björn är hemma och tar hand om hundarna ,Kate finns till hands om det skulle hända något ,och hundarna behöver till veterinär....Ja ,det ska bli underbart att komma i väg ,bada och sola hela dagarna ,gå ut och äta gott,bara ta det lugnt ,men gissar att man kommer längta hem till hundarna ,men jag vet att dom har det bra hos Björn,och klarar sig utan sin mamma en vecka...

Idag har jag min kurs mellan 16,00-18,00,jag har inte hunnit träna så¨där jättemycket med Zhita,men det får bli som det blir ,vi har ju huset fullt av hundar just nu ,och det tar sin tid.Valparna är inne på 9:e dygnet ,och dom är som små köttbullar,den här veckan kommer dom väl öppna ögonen ,det blir spännande!!!!!!!!!

Bilder på dom små ,kommer senare i kväll ,när jag kommit hem från kursen....

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Låter helt ljuvligt med en resa, det behöver ni efter denna kull och massvis med tävlingar. Nu har ni verkligen något att längta till.

Ser fram emot köttbullefoto ikväll:)))

Kram

2009-06-28 @ 08:40:35
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0