En dag kvar...

I morgon är stora dagen D,kul  och spännande.Det verkar som vi får vädret med oss ,har ju varit fint hela veckan ,och till helgen är det inga förändringar ,kalla nätter ,och 5-6 plusgrader på dagen ,det blir fint det.Jag kommer inte hämta ut mitt objektiv förrän onsdag ,så det får bli dom bilder det blir,det blir nog bra ändå.

Håller på att tränas in krypet med Atlas ,det går bra ,han har fin krypteknik ,ligger slimmad efter marken ,och är låg där bak ,så det är bara träna,träna tills vi ska tävla om 14 dagar ,spår i helgen tror jag inte det blir ,det beror på hur jag mår efter lördagen ,men jag har bestämt med Pia tills nästa helg ,vi ska vara på ett bra ställe neråt henne.Sen kommer jag ta något åkerspår emellan också ,tror det blir skogspår i Karlskrona ,gjorde ju lägre klass spår med Devil där ca 1987,och då var det skogspår,ja,ja han är tränad på både åkerspår och skogspår så det kvittar.
Ni vet väl att lydnadsSM går i karlskrona-2009,jag kommer vara bänkad där ,både kvaldagen och finaldagen ,måste ju få inspiration nu ,när jag börjat med Zhita.Kanska någon från Karlshamns BK kommer med också ,då får vi hejja på dom ,en tävlande som jag gärna vill se ,är Lizette Oulausson med  sin senaste terv.Ja alla belgare  som är med hejjar vi givetvis  på lite extra,tänk en belgare stå överst på prispallen ,som har slagit alla BC,det ni ,det hade varit en syn för gudarna.

Kates salsa har inte fått några valpar ännu ,vi väntar med spänning ,jag hoppas inte dom kommer i natt ,för då kommer jag vara trött i morgon,så håll dig lite till Salsa !!!!!!!

Senare ska jag köra Björn till systers barn ,han ska passa dom kl 15,00 till 21,00,då jenny kommer hem från jobbet ,i morgon när hon jobbar tar mamma och Ann-Margareth hand om barnen ,och Björn är här och tar hand om dom hundarna som är hemma ,så Jonas och jag kan hjälpas åt uppe på klubben.Nej nu är det dags att köra ut med doggsen ,dom står här och piper,Jonas slutar tidigare i dag ,så han tar ett gäng när han kommer hem ,och i kväll blir det att titta på lets dance ,bara tre par kvar nu ,jag har mitt favoritpar ,så vi får väl se om dom får vara kvar !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0