HD-RESULTAT

Grattis till dig Hubert ,läste just på SKK att din Hades hade HD: B och Ad: ua  Härligt.
nu är fem ur Elviskullen röntgade ,och fem fria på höfterna.Jag vet inte om jag skrivit att buskelunds Love Me tender(wilda)är HD-röntgad också HD: A  blev resultatet,inga armbågar röntgade !!!!!!
Nu är det bara tre dagar kvar till MH,kul,spännande,och jag hoppas vid gudarna att mitt Objektiv  kommer fram innan dess ,har beställt ett nytt Objektiv till kameran ,så jag ska kunna ta bra bilder från långt håll på MH:T,om det kommer bli bilder här ??ja gissa ,får nog ha på mig både två och tre dagar ,innan jag lagt ut alla bilder jag kommer ta i bloggen.
Nu ska jag ta en tur med doggsen ,ska träna lydnad i kväll med Annika,Catja och Pia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjohoooo GRATTIS till Hades fina höfter och armbågar.

Ha en rolig träningskväll

Kram

Marie

2009-03-17 @ 15:27:58
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0