Snurriga jag....

Här har jag gått och väntat på PM från MH på karlshamns BK.Ringde till Ronny ,och frågade om PM,vadå säger han ,det är ju ditt MH,det ska du skicka ut ,hoooops,vilken tur att jag ringde honom en vecka innan ,så nu har jag ställt i ordning en egen lista ,och den är godkänd och klar av Ronny,snurriga,snurriga Carina ,så nu har jag suttit och ringt runt till mina valpköpare ,och gett dom tider och anvisningar !!!!!

Här är startordningen:

1: kl 8,00  carina med Bazzakulls red passion

2:kl 8,45 margaretha med Buskelunds In My Way

3. kl 9,30 Catja med Night Ninjas Bella Notte

4: KL 10,15 Jonas med Buskelunds Devil In Disquise

11,00-11,15  kaffe

5: kl 11,15 Hubert med Buskelunds        Jailhouse Rock

12,00-12,45 middag

 6: kl 12,45 Greger med  Buskelunds   Love Me tender         

7: kl 13,30 Carina med Buskelunds Silent night

JA  jissenamn,tur att allt ordnade upp sig,nu hoppas vi på en trevlig dag ,med fint väder och humöret på topp .....

Kommentarer
Postat av: Johanna & Chillie

Ja ni får ha en trevlig dag o lycka till :)

Kram

2009-03-14 @ 09:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0