Valparna en dag...



Flicka,ska heta Exellent Star....



Pojke 1..



Pojke 2.



Pojke 3...

pojkarna ska heta: Evening Shadow      Extreme Speed      Easy Action

Valparna och mamma Belle mår utmärkt.

jag var trött efter igår ,så hundarna och jag sov till 10,15,sen var dom sugna på promenad ,så vi körde till  skjutbanan ,där är ju aldrig något folk ,men när vi varit ute ca 45 minuter ,och är på väg till bilen ,hör jag någon ropa på sin hund bakom kullarna ,jag kopplar Zhita,Lajka och Vimza .Mimmie,bea och Atlas springer fria ,till oss kommer det några sankt bernardshundar lösa ,Atlas hälsar och springer med dom ,Mimmie och Bea springer och skäller ,men vågar inte gå nära dom ,när jag kommer fram bakom kullen ,så är det säkert 3-4 personer som är ute med sina stora sankt Bernard ,ca 8-10 hundar är det ,skönt att fler än jag har sina hundar lösa ,och vi skrattade allihoppa när Bea blev jagad av dom ,då var det inte så mycket med henne ,men alla hundarna var snälla ,så allt avlöpte hur bra som helst ,när vi kommit mot bilen släppte jag dom andra med .Jag går bara med en t-shirt ,och en fleecejacka ,kanske dumt ,för det är bara 5 plus ,men jag fryser inte ,och det är så härligt ute nu tycker jag ,torrt och fint.Idag är jag lite lat ,så jag köpte färdiggrillat när jag var i affären ,och potatisallad ,skönt att slippa laga mat ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0