Catja vinner igen.....



Stort GRATTIS igen till dig Catja ,med din duktiga Night Ninjas Bella Notte(Bella)som idag vid tävlingar på Karlshamns BK,Fick i hoppa otroliga 189 poäng i lydnadsettan ,med vinst förstås ,jag var själv uppe på klubben och såg dom ,och Catja var värd vartenda poäng,ni är så DUKTIGA.......

Nu har dom också fått sitt LP,och ska nu börja träna in momenten för lydnadsklass två ,skönt ,nu slipper jag konkurera med dom med Zhita i ettan,för mot dom har jag ingen chans !!!!!!!!!!

Jag var på klubben redan kl 9,00 i morse,då började eliten ,där var dom sex st ,och jag fick se många fina betyg delas ut ,en del hade lite otur ,men dom kommer igen ,Ann-Marie med sin Shäfer hane Lippe vann på fina 291 poäng ,ett gångbart SM-resultat att ha med sig till lydnadsSM 2010.Thomas Olsson med Tinja kom delad andraplacering med Karin och Figaro ,dom fick ihoppa 286 poäng,ett härligt ekipage att se ,är Andrea med Goliath,tyvär var han döv på fjärret ,så betyg 0 där ,annars ett väldigt fint program....

Ari med sin kelpie Canovills Katana,missade uppflyttningen till elit med några poäng ,dom kommer igen.......

15,00 var jag hemma ,och utsvulten ,hade bara ätit två bananer under hela dagen ,så jag gjorde något som gick snabbt ,korv med pommes...

Sen vill jag ju grattulera min kompis Henrik Ivarsson med ,som i helgen har varit ute på turne med sin Pride ,dom har tävlat elitspår både den 9:e och idag den 10.e,bra resultat båda dagarna ,i Oskarshamn 573,5 poäng och en fjärdeplats,och i Mönsterås idag 605,75 andraplacering och CERT.Bra jobbat ,det ser fint ut inför bruks-SM.

I morgon kör vi lydnadsträning igen ,gissa om man är sugen ,efter man tittat på lydnadstävlingar två gånger denna helg ,det drar i lydnadstarmen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jag själv

Testar lite om det går att skriva här ,Pia fick inte in sitt inlägg ,kom upp att man måste ha en kod ,hmmmmmm

2009-05-11 @ 05:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0