BESLUT......

Hej alla.........ni som har varit inne dom senaste dygnen ,är väl lite förvirrade,planer har tagits bort,och vi har hetat Buskelundsgänget igen.

Många har ringt ,och undrat om jag blivit sjuk ,så är inte fallet,men jag kommer inte ha flera kullar på dom stora hundarna,i framtiden kan man inte spå,så vi får se ,om några år kanske.Jag vill träna och tävla med mina hundar lite mera ,uppfödningen begränsar mig.

Jag har inte riktigt bestä'mt mig om jag parar Bea nu när hon går i löp ,det blir troligtvis så ,det är ju så mycket lättare att ha ett gäng små hundar,och så blir dom ju inte så många ,och förhoppningsvis är det lättare att sälja dansk-svensk gårdshund ,än vad det är att sälja Belgare.

Jag vill säga Stort Grattis till Marie-Louise som ställde lilla Buskelunds Annika för första gången igår ,i Åstorp ,där dom fick HP OCH BIR-VALP,Och med Easy blev det CK OCH BIR,JÄTTEHÄRLIGT,Domare var Eva Eriksson.
I DAG TÄVLAR DOM LYDNAD I SÖDERÅSEN.......



Igår var det träningstävling i Ronneby ,Fredrik och Anna hade ordnat det ,och fika i klubbstugan blev det efteråt,men jag hade med mig eget att äta ,går på LCHF-KOST ,men det har jag slutat med i dag ,har inte mått så dåligt på länge ,tänk er att äta ,ägg,majonäs,brieost till frukost med en kopp kaffe ,BLÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!SÅ I MORSE BLEV DET TRE HÅRDA MED MARMELAD OCH OST PÅ ,mums,för mig är det bara en sak som fungerar ,och det är att sluta äta på kvällarna ,så jag ska göra ett verkligt försök den här gången.



Här kommer lite bilder från igår !!!!!!!!

Catjas fina Fly var med......

Annika med sitt gäng ,men vad kastar hon ??????

Pia med Donna och Viggo...

Gunilla med en liten frusen Windie....

Zhita leker med Gabban....

Annika går linförighet med Gabbis....

Duktig gabbis vid apporten !!!!!!!

Jag i fritt följ med Zhita...

Platsläggande under gång....

Sändande till rutan...

Duktig Zhita med apporten !!!!!!!

Pia med sin Viggo vid fria följet...

Stor och liten,Lippe och Windie......


Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Underbara bilder som vanligt - tack för titten. Jag tillhörde en av dom som blev livrädd att något hänt, så givetvis kastade jag mig på telefon, stackars Jonas:))) Tack och lov var det ju inte så. Självklart är det kanon att ta en paus och tävla istället, man ska absolut göra det som man tycker bäst om just nu. Bra Carina, så gör du. Håller tummarna för er - det vet du. Ett stort GRATTIS till alla strålande resultat.

Kram

Marie

2009-11-15 @ 10:45:56
Postat av: Carola Rossander

Är inne o kollar på hemsidan som vanligt.

Fina bilder.Ja jag kan tala om, att även jag blev

rädd och orolig,att något hade hännt.

Fantasin skenade i väg.Självklart ska du Carina,ta en paus.Göra det du tycker nu är roligast,o satsa på det.Svårt satsa helhjärtat på tävling,träning

och planer på kullar.

Lycka till nu med dina tävlingar,och träningen.

Kram./Carola Rossander

2009-11-15 @ 22:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0