EFFEKTIVT !!!!!!!

Säga vad man vill om LCHF-kosten ,effektiv var den i alla fall.Jag vägde 109,2 i fredags,körde LCHF fredag och lördag strickt,bara protein och fett,mådde ju inget vidare ,känns inte bra att äta ost till kaffet på morgonen,i går åt jag knappt någonting ,och i dag väger jag  106,8 har ställt mig på vågen 10 gånger ,men den visar samma hela tiden ,så tänk om jag kunnat gå på fett och protein ,vilken grej alltså ,men nu kör jag Newstory-metoden,frukost-middag ,och inte  någonting på kvällarna,då går man ner i vikt ,har gjort det förut ,och nu är jag jäkligt motiverad ,har inte varit nere på 106 kg på flera år ,så nu kör jag minst fram till Jul.

Puma var glad när Margaretha kom och hämtade henne ,hon har haft det bra här ,men hon kände nog det skönt att komma hem.

Min inställning har inte förändrats ,det känns skönt att ha tagit det beslutet ,att inte ha flera kullar på Belgarna på länge.Vi heter fortfarande Kennel Buskelunds ,vi kommer ju ta en kull på Bea när hon går i löp.

Atlas går fortfarande på Cortison ,och han är mycket bättre,men jag undrar vad det var i hans kropp ,som gjorde att han var så dålig ,ja det får vi väl aldrig svar på ,nu hoppas jag han håller sig frisk.

På torsdag börjar vi våran inomhusträning ,i ridhuset i Vekerum,vi kommer ju tävla en 5-6 inomhustävlingar i januari-februari ,och till och med Karlshamn har en inomhustävling i mars.

Fick PM från Svalöv ,vi var 16 st i tvåan ,hujjjja,dom var 17 st i elit ,helt otroligt.Det kommer bli en kul dag ,det är den 29/11,sen anmäler vi till Höganäs också ,som är den 12/12hoppas på ett förstapris i tvåan ,så jag kan träna för trean.

Igår när Marie-Louise tävlade ettan med Easy i Söderåsen ,så reste sig många hundar på platsen ,och Easy med ,och dom hade starnr 15 ,så Marie-Louise beslutade att åka hem ,man har ju ändå ingen chans utan platsen .Dom kommer igen .Både Jonas med Casper ,och Marie-Louise ska tävla ettan i Svalöv ,spännande !!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0