En dag vid havet...

Catja och Annika hade avslutning på en kurs ,då passade Pia och jag på att åka dit och grilla ,vi skulle ju träna sökh efteråt,och vi behövde inte valla av ,för dom hade varit i skogen och spårat,det blåste ganska mycket vid havet,men det är alltid friskt och skönt att vara där...



Donna och Lajka...

Grilltime !!!!!!!!

Det respektfulla havet...

Lajka...

Windie tar skydd hos Catja..

Dom flesta av våra hundar går ihoppa ,då får dom springa lösa tillsammans ,härligt...

Sökhet med Lajka idag gick mycket bra ,släppte henne rakt ut mot figge från stigen ,och hon söker sig 50 meter ut ,min duktiga tjej ,i dag hade Pia också med sig en pressening ,som vi låg under ,då vet vi att hundarna tar oss med nosen ,Lajka har annars varit ute och letat mycket med synen ,men idag fick hon slå på nosen.

Nästa steg är att börja med markering ,jag har bestämt mig för att försöka med skall på Lajka ,visar det sig att hon inte håller för skall ,så har jag inga problemm med att börja med rulle på henne ,men vi gör ett försök i alla fall.

På torsdag tränar vi i ridhuset igen,sen på lördag är vi inbjudna till Ann-Marie ,att träna sökh borta hos henne ,hon bor efter Ronneby ,så det är kul med nya figgar och nya ställen.....Och på söndag den 29/11 är det Svalöv,spännande !!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Vilken dag ni haft!!!! Gissar att både du och hundarna sover nu:))) En dag vid havet är ljuvlig men så trött man blir.

Tack för titten

Kram

2009-11-21 @ 22:33:49
Postat av: Marie Olsson

Vilken dag ni haft!!!! Gissar att både du och hundarna sover nu:))) En dag vid havet är ljuvlig men så trött man blir.

Tack för titten

Kram

2009-11-21 @ 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0