Läst saga....

Det är inte ofta jag är barnvakt ,men i kväll hjälpte jag min mamma med syrrans barn,hon jobbade kväll ,och jag har hämtat Emelie,Maja och Elin på dagis,inget märkvärdigt kan tyckas ,men för mig utan barn är det så ,jag känner mig lite stolt,det är ju ändå mina systerbarn ,när sen Elin ville att jag skulle läsa två godnattsager för henne ,var det ju bara att ställa upp ,och som tack fick jag en godnattkram ,kändes lite som man hade gjort lite nytta,för mig är ju inte barn någonting i min vardag ,typ ,jag har ju valt bort barn ,pga att jag aldrig varit intresserad ,det har alltid bara varit djur för mig ,och då speciellt hundar,men även jag kan tycka det är jättemysigt med en Elin som kryper upp i mitt knä ,utan att lägga märke till mina valkar ,barn är ju så,dom bryr sig inte,och när hon sen kom med sin spontana kram ,det värmde mig verkligen ,trodde inte barnen tyckte så mycket om mig ,men tror nu dom gillar mig lite ,dom kommer i alla fall i håg vad jag heter dom gånger vi ses.

Bea är nog på gång med sitt löp ,alla går och nosar henne där bak ,men jag har inte fått något blod på pappret ännu.

Ja annars händer det väl inte så mycket här ,det är träning i ridhuset på torsdag ,och i morgon ska jag med mamma till apoteket ,och sen till lidel.


Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Vad mysigt det låter med Elin, barn är för goa. Dom är så himla spontana de små hjärtegrynen, självklart tycker dom om dig annars hade dom sagt det till dig, sådana är dom.

Lilla Bea, klart hon doftar gott nu. Lycka till med allt, ni är så himla duktiga med träning mm

Kram

Marie

2009-11-18 @ 07:52:24
Postat av: Marie Olsson

Vad mysigt det låter med Elin, barn är för goa. Dom är så himla spontana de små hjärtegrynen, självklart tycker dom om dig annars hade dom sagt det till dig, sådana är dom.

Lilla Bea, klart hon doftar gott nu. Lycka till med allt, ni är så himla duktiga med träning mm

Kram

Marie

2009-11-18 @ 07:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0