Atlas inte bra...

Nej,han är inte bra min lilla pojke,den här helgen får han stanna hemma ,inte följa med på några promenader ,ändå han tar tabletter ,har han feber,får se om han blir bättre på dom här dagarna ,annars måste jag åka i väg med honom igen ,han bara sover hela tiden ,och när jag går ner från övervånigen ,följer han inte ens med mig,det är inte mammas Atlas,usch vad tradigt när hundarna är sjuka....

Annars tränar jag på med Zhita ,tävlar ju i morgon  i Ronneby i lydnadsklass två med henne ,ska bli väldans spännande ,och se vad vi ligger på i betyg..

I kväll kommer Sofia för att hämta sin Tindra,då har alla valparna i Astrid-Lindgren kullen hittat nya hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0