BESÖKARE!!!!!!

Sitter här mitt i natten ,kl är 03,30,var just inne och kollade besöksmätaren,jag har stadigt 60-65 besökare varje dygn på min sida ,det är helkul tycker jag ,ni är några som måste gilla min sida och blogg,det är häftigt ,jag försöker vara bra på att uppdatera bloggen ofta,så TACK alla ni som besöker min sida,hoppas ni kommer hit i fortsättningen också,i bland händer det ju inte så mycket ,medans det andra gånger finns jättemycket att berätta ,särskilt när man har varit ute och tävlat och så,och så har det ju varit mycket foto nu på valparna,när dom växt upp...

Min webmaster har varit upptagen ett tag nu ,hon håller på att göra en sån gudomligt fin hemsida till en vän ,ni ska få länken sen ,när den är klar.

Kate har ju gjort min sida ,och jag har aldrig betalat henne något ,brukar ge henne en blomma eller något ,det är ju beroende på att vi är bästa kompisar ,jag är så glad för min sida gumman ,och tycker det är så roligt när jag kan sköta bloggen själv ,och sätta in bilder och så.


Det blev ingen lydnadsträning igår ,det regnade faaaan i mig hela dagen ,vi har bestämt ny tid i dag 10,30,ska vi träffas,sen träffas vi igen 16,00 för sökhträning,så det blir mycket idag.

På lördag ska jag hämta ett släp på preem ,ska till Jenny och få ett skåp av henne ,som jag ska ha i köket,och är det uppehåll senare ,så ska Hubert och jag ta en tur på flygfältet med doggsen,då får valparna följa med också.

Idag är det fredag ,veckans bästa dag,fast är man hemma som jag ,är ju veckans alla dagar fredag,fast det känns när det börjar bli helg,alla tävlingar och sånt är ju på helgen,som sagt tävling på söndag ,med både Atlas och Zhita ,ska bli så himla kul.

Idag ska jag hämta ut min nya väst också ,en grå hundväst från Arrak Outdoor,jag fullkomligen bor i mina västar ,jag har aldrig varit någon väskmänniska ,så jag tycker det är så bra med västar ,där har jag min mobil ,plånbok,bajspåsar,nycklar ,och så förstås hundgodis,man har liksom allt med sig,jag har en svart och en grön väst från Arrak ,men har nu köpt den nya färgen grå...

Igår när jag fikade hos Kate ,kom Robin hem från stan ,efter ha varit och shoppat jeans och t-shirt ,vet ni vad ungdomarna ger för ett par jeans på JC , 1200 spänn ,jag höll på att ramla baklänges ,herregud ,jag lägger inte mera än 299 kronor för ett par jeans ,ja ja man hänger inte med i svängarna,man är ju gammal tant nu !!!!!!!!!!!

Björn är redan uppe hos valparna,men jag tror jag går och lägger mig en timme till,på återseende BLOGGERSVÄNNER.......


Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Jag älskar att följa din blogg - det vet du:)))) Nu håller vi tummarna för Buskelunds i helgen kan du tro - kommer att gå skitbra allting.

När vi träffas vill jag titta på din väst, jag måste köpa nu för min hänger i trasor snart. Det är det enda jag använder och jag har ingen väska jag heller. Har du beställt den på Internet? Jag vill ju också ha men inte hittat någon med tillräckligt med fickor.

Kram

2009-09-04 @ 12:05:26
URL: http://ezys.se
Postat av: Carola Rossander

Hej Carina!

Jag följer din blogg varje dag.

Så spännande o kul läsa hur det går för dig och

hundarna.

Jag vill också veta var du beställer dina västar.

Carola

2009-09-05 @ 01:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0