Bild på Buskelunds Ronja...



Tack för bilden Renee.
Hon är så fin lilla Ronja


Vi skulle tränat sökh idag,men tyvärr fick Annika förhinder,så vi kanske tar det på söndag i stället.

Annars har jag tränat igenom lydnadstvåan med Zhita,det går bara bättre och bättre.Fick PM från Ronneby,vi var bara tre st i tvåan den 10/10,dom är hela tolv st i elit.

För en vecka sedan ,när jag var och handlade mitt hundfoder ,hos Mankis i Asarum ,blev jag ståendes en stund och pratade med Anki,efter det körde jag hem ,jag kom inte i håg att jag skulle till mamma ,och lämna av mattorna hon köpt ,nej ,det glömde jag ,så efter en stund ringer hon ,och frågar var hennes mattor är ,och idag när jag var och köpte hundfoder ,betalade jag och gick,utan min säck foder ,den kom Anki efter med ,och frågade om jag inte skulle ha med mig den hem ,snacka om disträ alltså ,blir man sån ,när man håller på att närma sig de femtio ???????


Kommentarer
Postat av: Annika

Det är inget mot vad jag har hittat på så läs min blogg. Vad är det med oss?

2009-09-26 @ 09:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0