Fyfan,en lös hund på fotbollsplan......

Vad är det med folk nu förtiden ,man blir ju mörkrädd ,snart vågar man sig inte ut .Var och tränade med Zhita på en grusplan vid Jössarinken ,finns inte ens några mål utsatta ,då sitter det någon slags vaktmästare där ,och säger med hög röst innan han går in ,Fyfan,ha en lös hund på fotbollsplan,Zhita viker inte från min sida ,hon varken kissade eller bajsade på plan ,och då hade jag givetvis tagit upp det ,hon gick alltså lugnt och stilla vid min sida ,och han måste skrika ut detta innan han går in ,säger bara att det inte är konstigt att det är krig i denna världen,i bland gör människor mig mörkrädd ,och jag blev helt stum när jag hörde detta ,så jag svarade honom inte ,och det var väl ingen mening med det heller ,för är han så hatisk till en vacker lugn hund ,så undrar man ju hur han är egentligen ,jag brukar inte åka dit ,och kommer fortsättningsvis inte beträda den planen någotmera.

Annars har jag lite sorg också ,min ungdomsidol,den otroligt vackra Patrick Swayze är död,dog häromdagen i cancer, 57 år gammal,vem har inte sett den fantastika filmen Dirty Dancing,där väl alla blev kära i Patrick,han var ju så otroligt snygg och sexig i den filmen,en kanonfilm ,som man nu får titta på med gråten i halsen,vila i frid Patrick ,vi glömmer dig aldrig !!!!!!!!!!!

Nu några foton jag tog i dag ,på min fina LP 1 Bazzakulls red passion.......









 

 

Här är Susanne med sin shäferhane Hazzel....

Vi träffades i Jössa idag ,men vi åkte till en annan plats ,och jag körde igenom lydnadsettan med Susanne och hennes Hazzel ,det såg väldigt fint ut ,så det är bara att ge sig ut för att tävla Susanne......



Susanne med Zhita och Hazzel....


Kommentarer
Postat av: Tina & CO

Vilka härliga bilder Carina:) Du börjar ju bli proffs på fotografering ju...

Du får tänka att han där karln på fotbollsplan hade en väldigt dålig dag, att han måste häva ur sig något skit över första bästa person....

Kram på dig gumman

2009-09-18 @ 18:58:02
URL: http://home.aland.net/m04044

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0