KALLT......

Det var 1 plusgrad ,när jag i trosor och t-shirt gick ut med hundarna i trädgården i morse ,när jag körde av för första rastningen ,kl 8,00 så fick jag skrapa framrutan ,när jag handlade på netto sedan ,så köpte jag mig ett par vantar,behövligt nu när det blir vinter,eller kan man säga höst när det är en plusgrad.....Nu får jag snart lägga av min älskade väst ,och ta en varmare jacka på mig ,fast man kan ju faktiskt ha en fleecetröja under västen...

Dagarna går ,och det är snart tävlingsdags,ska träna med Pia kl 14,00 i morgon ,vi träffas på Sölvesborgs BK.

SOM DET SER UT NU I TRÄNINGEN ,TROR JAG INTE VI TAR ETT FÖRSTAPRIS PÅ SÖNDAG ,MIN LILLA ZHITA HAR LITE SVÅRT MED RUTAN ,HON GÅR INTE TILLRÄCKLIGT LÅNGT IN I RUTAN ,UTAN VÄNDER UPP ,OCH HAMNAR VID DOM FÖRSTA KONERNA,JAG BERÖMMER HENNE MYCKET ,DÅ HON GÅR TILL BAKRE KONERNA,MEN BRUKAR OFTAST SJÄLV FÅ VISA HENNE DIT,MEN DET KOMMER ,KANSKE INTE BARA TILL KARLSKRONA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fasen vad rädd man blir ,när man hör om Ulf Larsson som hittades i hallen av sin sambo död,undras vad som har hänt,Ulf hade ju problem med spriten ,men är sen många år nykter alkolist ,och så har han ju bantat ner sig rejält,men ändå kollapsar han .Tänker på mig själv ,och vet att jag inte är i bästa form ,äter för mycket ,och väger för mycket,skulle så gärna vilja gå ner -30 kg,vet att allting skulle bli lättare då .
Jag har inlett ett litet projekt ,men kommer inte älta det här ,för jag har misslyckats så många gånger förut ,återkommer om jag når halvägs ,dvs -15 kg ,då kommer jag rapportera att jag är på G.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0