Nya planer...

Ni som känner mig ,vet att jag sagt ,jag ska inte ha några mera valpar ,förrän tidigast 2011,men nu har jag ändrat mig ,man glömmer fort det tråkiga,men det gick ju ändå bra till slut ,att sälja valparna ,och dom har kommit till toppenhem allihoppa ,så där är allt lugn och frid.Vill ju fortsätta på Vimzas underbara linje ,så nu är det hennes dotter Lajka ,som vi tänker ta valpar på ,Lajka är mera livlig än sin mamma ,otroligt social ,hoppar upp på alla människor ,och ska pussas och kelas,hon har också utmärkta höftleder,som ju bara är ett stort PLUS !!!!!!!hon har sin etta på utställning ,vet inte om hon är en utställningshund ,i mina ögon är hon vacker,jag har inte jobbat med henne i någon lydnad ,pga att jag lagt tid på Atlas och Zhita ,men det ska vi naturligtvis göra ,vi har kört lite sökh med henne ,och hon flyger fram i skogen ,så där tror jag hon kunde gå långt,om hon får den träning hon behöver,hon är totalt skottfast.


Hennes tilltänkta man ,NEO,är en import från Netherlands,han bor hos Jannike på kennel Ostretunet ,Vikholmen och Ostretunet samäger NEO.Ostretunet ligger 25 mil väster om Oslo ,så det blir nog att Lajka och jag flyger dit till februari-mars någon gång.
NEO är en mycket vacker och social gutt ,höfter och armbågar ua.
Han har godkänt karaktärstest ,och är skottfast.
han är NUCH.


R.H. Norwegian Champion Neo.....



NEO.....

Buskelunds Silent Night(Lajka) blir mamma ca i maj nästa år....



Mammas fina Lajka.

Detta ska bli jättespännande,Neo har två kullar efter sig,och dom är lovande...

Så hör av er ,om ni är intresserade reda nu ,så sätter jag uopp er på lista....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0