Nu skiter jag i det här........



Jag går inte ner någonting,och jag äter inte efter 12,00,hur kan det komma sig ,jo kroppen motarbetar mig,jag har kommit över en deppig period,så jag får nog vara som jag är -NÄR JAG INTE BLEV SOM JAG SKULLE !!!!!!!!! Huvudsaken är att jag orkar med mina hundar.någotsånär......promenader på en timme är inga problem ,när vi tränar sökh,kan jag hålla igång 2-3 timmar ,därför klarar jag inte att vara i någon större grupp,så den vi har i dag är lagom,Anne-marie,Annika,Catja ,jag och Pia.
Det som skulle kunna hjälpa mig ,och som jag tänkt mycket på ,är operation ,där man går in och minskar magsäcken ,så jag blir mätt på en potatis och tre köttbullar-typ.......men varje ingrepp innebär alltid en risk ,och jag tänker -varför ska jag utsätta mig för det egentligen,jag har ett bra liv ,men visst är jag avundsjuk på personer som är normalviktiga,jag vill också ,men jag kan inte,så nu lovar jag att sluta dravla om det här på bloggen ,i alla fall för en tid...
Som ni ser på bilden ,så ser jag ju inte så ledsen ut ,och det är jag inte heller ,livet är rätt så härligt faktiskt !!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: catja knutsson

jag tycker du är bra precis som du är! alla kan inte vara trådsmala så är de bara. och du behöver inte banta, orkar du bara det du vill så räcker det ju så :) kram

2010-04-05 @ 22:23:23
Postat av: anna o atlas

Jag håller med föregående talare!!! du är bra som du är!!!



Ha en härlig dag, idag o alla andra dagar!!! =)



Kram Anna o killarna!

2010-04-06 @ 23:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0