Träningstävling...

Igår var det träningstävling på Vägga ,vi var sex stycken, Fredrik,Anne-Marie,Åsa,Åse,Annika och jag.Vi hade väl inte sådära tur med vädret ,det började regna ,och tilltog ju längre tiden gick ,men vi avslutade i alla fall med att grilla korv ,Åsa och jag bjöd ,och det var uppskattat ,jag hade sista startnumret med Zhita ,men då hade jag fått så ont i min häl att jag inte kunde gå med henne ,sabla hälsporre ,jag får väl snart gå och ta den där cortisonsprutan ,men jag drar mig för det.

Lajka är i löp  7:e dagen,så det blir ingen tävling för henne i Karlskrona ,men jobbar stenhårt på att få Zhita någotsånär klar,hade varit kul med en uppflyttning till elit,vi kommer jobba på att få LP 3....

Annika fick besked från SBK i går,hon är 10:e reserv till lydnadsSM,jag tror hon kommer med .men man vet aldrig ,vi tjejer har bestämt att åka ändå ,ha en kul helg i hoppa ,vi har ju bokat stuga ,så det är klart ,och lydnad är ju vårat stora intresse ,då är det kul att se Sveriges bästa hundar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0