Yessss LP 2....



Min finaste Zhita ,gjorde en kanontävling i dag i Ronneby i lydnadsklass två ,trots en nolla på apporteringen ,så får vi i hoppa 170,5 poäng,att jag överhuvudtaget fick ett resultat idag ,kan jag tacka mina vänner Anne-Marie och Carina för,jag tänkte bryta efter apporteringen ,tyckte inte jag hade en chans då ,vad jag inte visst var att Carina hade gett mig så fina betyg på momenten innan ,kollar nästan aldrig betygen ,utan koncentrerar mig på Zhita,Anne-Marie hade ställt sig utanför ,och var beredd på vad jag kunde hitta på ,så när jag säger -jag bryter ,så for hon fram och sa med hög röst ,det gör du jäklar inte ,du bryter ingenting här idag ,utan nu fortsätter du ,och Carina som dömer  sa att det tyckte hon också ,tusen kramar till er,hade inte haft mitt LP 2 om det inte varit för er vänner,det är så det ska vara ,och Carina gav mig 10 i helhetsintryck ,och berömde Zhitas och mitt fina samarbete ,jag blev helt varm i kroppen,det är underbart när andra kan glädjas åt mig ,är så tacksam,nu har jag ju inlämnat till Karlskrona i trean ,så nu blir det träning varje dag ,men det gör inte Zhita något ,för hon älskar detta .
Tack Ann-Margareth för min underbara hund ,du kommer aldrig ångra att du sålde Zhita till mig,vi ska göra dig stolta.....

Kommentarer
Postat av: Tina & Co

STORT GRATTIS GUMMAN!

2010-04-24 @ 18:13:03
URL: http://home.aland.net/m04044
Postat av: Merete og Noah

Grattis grattis grattis Carina - du er dyktig. Og godt du har venner som sier til deg å fortsette når du får litt motgang. 170,5 poeng med en null - DET står det respekt av Carina :) Lykke til videre i trean!

2010-04-25 @ 13:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0