Färgglad blogg

Tack och tusen kramar till min suveräna webbis som har varit i farten igen ,ny färgglad blogg ,och startsidan är uppdaterad med nya planer !!!!!!! Vimza ska paras när hon går i löp med NUCH Eternitys Vici,en bror till Vulcan som vi använde till Vimzas förra kull ,är så nöjd med den kullen ,alla är nöjda och glada för sina hundar.
Vici är en cool och välpälsad kille som bor hos Eternity.
Så det blir att åka till Julita i December när Vimza är beräknad att gå i löp ,har redan intresserade valpspekulanter.
Kul med valpar i huset igen....

Tränade sökh i går i Långasjön ,det var bara Ari,Catja jag och Jonas ,Zhita går som en wirwelvind ,nu är det bara den egna rullen hon ska lära sig att ta -sen är vi färdiga att gå ut i appellen .
Efteråt grillade vi korv ,jag åt ingen-jag kör Newstorymetoden ,vilket innebär att man inte äter något efter man ätit middag.
Jag har gått ner tre kg.

Vi tränar på med elitlydnaden ,kör henne till konen ,har inte lagt in rutan ännu ,eller apporterna ,vill hon ska vara säker till konen först ,hon tar rätt vittringspinne ,som har legat i min ficka utan korv ,har inte provat att göra som man gör på tävling ännu .
Dumrutan tycker jag funkar bra ,hon vill gärna vända sig mot mig när jag kommer tillbaka efter jag ställt henne,men vi jobbar på !!!!!!!
Sex veckor till innan jag går ut och tävlar....


Alla hundar mår bra,det är lugnt i Buskelund när ingen är i löp ,men vi väntar att Zhita kommer i gång när som helst ,och det vore ju bra för oss om hon gjorde det ,så man har tävlingsäsongen räddad......

Nu ska jag krypa till kojs-GODNATT !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0