Ridhusträning i bräkne-Hoby.....



jag och Zhita i det fina vintervädret ,till dagens ära hade jag tomteluva på mig.......



Annika och Anna disskuterar......



Jennifer med sin kelpie Kali....



Åsa med en taggad Anton...



Catja kastar boll till Fly efter hon varit duktig.....



Catja har fått upp Lajka mycket bra i kampen-det b¨ådar gott inför hennes MT !!!!!!


Vi har haft en trevlig dag tillsammans ,med bra träning ,Zhita gick jättebra i dag ,inget rejs ,och tog rätt två gånger vid apport med dirregering,tog upp fel pinne vid vittringen ,men spottade ut den ,och luktade sig fint vidare till rätt pinne ,på tävling hade det varit en nolla ,men jag ser possitivt att hon verkligen luktar och analyserar pinnarna ,inte bara tar en i högen.....
Kallt har det varit-8 grader,skönt att komma hem när Jonas har eldat och det är 28 grader i köket !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Vad kul ni har det syns lång väg. Roligt när man är många och tränar. Så fin bild på dig och Zhita och likaså på Lajka och fina matte

Kram

Marie

2010-12-13 @ 07:32:56
Postat av: Jenniefer

Halloj! Hittade dina fina hemsida. Tack för en trevlig träningsdag tillsammans, får vi göra om ;) Önskar er en riktigt trevlig julhelg :)

2010-12-14 @ 18:22:31
URL: http://www.canovills.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0