Botten nådd !!!!!!!



Ja så känns det nu,som att vi aldrig kommer repa oss.
Vi tar det från början.
Ringde Anne-Marie kl 05,20 i morse,hon höll på att ringa vägverket om vägrapport ,hon kom fram till slut ,vägarna var bra ,men det snöade i Blekinge,Anne-Marie ringde till Sofie,som skulle dit och tävla med ,jo hon skulle köra ,så efter många om och men ,bestämde vi oss för att åka i väg ,resan dit gick bra,Anne-Marie drog nr fem ,och hennes program såg jättebra ut ,förutom fria följet ,där Lippe ska kolla in allting som händer.
Hon slutade som tvåa på 290 poäng.
Jörgen Jönsson med sin BC vann på 298......
Vi var bara två i tvåan,och jag drog startnr 2,när vi hämtade hundarna ,kände jag att jag blev skitnervös,varför ,ja det kan man spekulera i ,den där apporten gör nog sitt till ,att Zhita drar i väg vid apport ,och sen att det sitter känningar och tittar medans man går ,det gör sitt till också,men att jag skulle få så ont i magen ,och vara så nervös ,det trodde jag inte ,tänkte innan jag skulle in ,att ska det vara på detta viset ,ja då är det betydligt lugnare att samla frimärken ,ett DK på platsen ,resulterade i betyg 9 ,sen startade fria följet ,hon var inte med mig min tjej ,inte så konstigt kanske ,med en Carina ,som knappt kunde stå på benen ,i alla fall kom vi runt ,hon släppte koncentrationen hela tiden ,men hon var vid min sida ,vet inte betyget ,sen under platsläggande under gång ,så stod hon ,betyg 0 ,hon har lagt sig plats så länge jag kan minnas ,men när matte inte är sig själv så !!!!!!!!! inkallande gick ganska så bra ,vet ej betyg ,sen sändande till rutan ,hon kom aldrig in i rutan ,betyg 0 ,där bröt jag ,kände att jag var nära att kvävas ,huuuua så hemskt ,kom till bilen ,satte in Zhita ,väntade en stund ,försökte andas ,sen körde jag hem.
Har pratat med Pia och Åsa ,och jag har hämtat mig lite.
jag kommer inte sluta och träna och tävla ,men denna tävlingen var en mardröm ,kommer analysera en hel del ,så vi får se hur jag kommer gå vidare.....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kom igen, det går bättre nästa gång.Det lossnar snart ska du se.

Ni gör ju allt jättebra på träning.

2010-01-06 @ 20:59:52
Postat av: Tina

Ischa vad tråkigt gumman. Men ge inte upp nu utan kämpa på.

Kram på dig

2010-01-06 @ 23:46:01
URL: http://home.aland.net/m04044
Postat av: Anne-Marie Åkesson

Fria följet gick jättebra du fick en 9 hon gick jättefint.

2010-01-07 @ 00:16:14
Postat av: Marie Olsson

Jag VET hur du kände dig Carina, det är hemskt. Men nu är det så att du brukar inte vara sådan ju, knyt nävarna och ta nya tag - kom igen tjejen!!!!!! Alla vet hur bra ni är och en gång är lika med ingen gång. Kämpa på, ni klarar detta du och sötnosen

Kram

2010-01-07 @ 07:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0