kl 03,30 på natten.....



En härlig bild på min kompis Kates Sheltie Meja,som nu har gått in på sin tredje dräktighetsvecka ,vi hoppas det är fina bebbar i magen på henne ,en härlig tjej ,och hon är väldigt glad när jag kommer på besök ,då hoppar hon upp i knäet på mig,och skriker och pratar,min favorittjej hos Kate.......



Meja-bus !!!!!!!



Nu är det några timmar kvar ,innan Annika och jag kör till Värnamo,vi är ju lite puckade ,det är ju faktiskt 17-18 mil dit ,lite långt nu att köra på vintern ,men man hade ju inte gjort det ,om man inte tyckte det var kul och spännande,Annika tävlar ettan med Gabbis ,och eliten med Penny ,jag tävlar Zhita i lydnadsklass två ,och i dag känner jag på mig att vi får förstapris ,håll tummarna !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0