Långpromanad med Hubert......

Jag och Hubert har varit på flygfältet med hundarna i en och en halv timme,men inte är dom trötta-nu springer dom efter Jonas när han klipper gräsmattan,dom är otroliga !!!!!!!



Hubert med Zhita,Lajka,Mimmie och Hades.....



Hubert med Lajka.......



Öronen framåt !!!!!!!!



Lajka skäller ut Hades...



Hades kan sitta fint......







Fin Hades.....



Puss på dig Hubert......





Nu är Lajka nöjd......




Jag skulle ju tävlat i Emmaboda i dag-ringde återbud-känner att vi inte är riktigt färdiga,kommer ta en kvällstävling i JULI i stället.....

Så resultat kommer att komma-var så säkra,i morgon åker jag till Olofströms BK för att ställa i ordning elitbanan tillsammans med Annika,hon ska vara tävlingsledare för elitlydnad på tisdag -och jag kommer vara hennes assistent-kul-10 st är anmälda i eliten,det blir tufft men roligt !!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0